روستای باغو کیش
نوشته شده توسط : mary

روستای باغو کیش

 

تور کیش روستای باغو

روستای باغو در جنوب جزیره زیبای کیش قرار دارد که بسیار قدیمی است اما ساکنین آن را چند خانواده دامدار تشکیل داده اند و در جنوب شرقی این روستا یک طایفه غیر بومی به نام گودار ساکن شده اند. این طایفه دارای پوستی تیره و لهجه ای خاص می باشند و معمولا با نوازندگی و شکار امرار معاش می کنند. این روستا دارای درختان لور زیبایی است که توجه گردشران عزیز تور کیش ماه رمضان 94را به سوی خود جلب می کند.

تور کیش روستای باغو

تور کیش روستای باغو

علاوه بر این روستای باغو پوشش گیاهی انبوهی دارد و بسیار سرسبز است. در این منطقه پارکی به نام پارک دلیران با وسعت شصت هکتار به منظور بهره برداری از این منظقه ساخته شده است. شاید برای گردشگران عزیز تور کیش ماه رمضان 94جالب باشد که بدانند چرا نام این روستا باغو می باشد. از زمان پرتغالی ها در این روستا یک پیر زن صدساله زندگی می کرد که نامش باغو بوده به همین دلیل این منطقه به افسانه ننه باغو مشهور است. یکی از اماکن جالب توجه در این روستا مسجد محمد است که روی دیوار آن قدمت زندگی در روستای باغو یعنی سال 881 هجری قمری نوشته شده است. اسناد و مدارک موجود نشان از ان دارد که این روستا به زمان قبل قاجار مربوط میشود.

تور کیش روستای باغو

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: روستای باغو کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: